Reklama i rozkosz smaku słodyczy. 02/03/2010

By nasze życie miało jakiś słodki, przyjemny smak dawni nasi przodkowie wymyślili różne rodzaje słodyczy. Wiele z nich do dziś cieszy się popularnością. Sekretne przepisy pozostawione nam sprzed lat są objętą wielką tajemnicom i firmy nie chcą zdradzić przyrządzanie ich doskonałych wyrobów.
Słodycze reklamowe mają nam przynosić wielką rozkosz i uciechę w jedzeniu ich. Batoniki czy czekoladki reklamowe są prezentowane przez piękne kobiety, które delektują się w reklamach smakiem. Zapominamy zazwyczaj o tym że to tylko reklama a dana scena była kręcona kilka razy. Większość produktów nie smakuje tak rewelacyjnie jak pokazano na ekranie. Cukierki reklamowe bywają za kwaśne albo za słodkie w zależności od gustu konsumenta.
Tak naprawdę nasz rynek gospodarczy kształtuje klient i to od niego zależy czy dany produkt zostanie na rynku czy odpadnie z tego „wyścigu”. Kupujący daną rzecz sam wie co mu smakuje i jaką radość mu przynosi. Nie ma zamiaru wydawać pieniędzy na niepotrzebne produkty. Ja coś mu nie smakuje żąda zwrotu pieniędzy lub wyrzuca do kosza.

One Comments
recenzent Sierpień 9th, 2010

indywidualne opakowanie na słodyczach to bardzo dobry chwyt reklamowy. Każdy producent opakowań z reguły w swojej ofercie ma również opakowania na słodycze, cukierki, czekoladki.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.